»Se je pošastna resničnosti zares tako tiholazno priplazila za nami, da je nismo opazili, ali pa smo si namerno pred njo zatiskali oči?«
»Koruzno polje – ostani tako dolgo, kot želiš sicer odpira več možnih interpretacij, Kirbiš pa jo vključi v narativo letošnje razstave kot arhetipsko prizorišče grozljivke.«
»Vid Koprivšek, ki v delu Track/Tir izkoristi elemente prostora nekdanje temnice, v kateri so razvijali rentgenske posnetke, da ustvari lasten prostor horrorja.«
»Delo Ane Likar se resda ukvarja s čarovništvom, vendar je v primeru, ki ga obravnava v svojem čudovito političnem delu družba tista, ki je čarovnici grožnja in ne obratno.«
»Polifonično sledenje 'novega' – v vsej ambivalentnosti, ki jo ta izraz in njegova funkcija v sodobni umetnosti prinašata – si ne lasti velikega pregleda, temveč podobo rastoče entitete, ki nima ne začetka ne konca in je v nenehnem gibanju.«
»Šola voda si umetniško manifestacijo zamišlja kot kolektivno platformo, zmožno razgrajevanja stereotipov, izhajajočih iz evrocentrične interpretacije sredozemskega bazena.«
»Več kot 70 sodelujočih umetnikov s sredozemskega območja se bo dediščine skupnih voda poslužilo kot izhodišča za premagovanje nacionalizmov in ponovno odkrivanje Sredozemlja kot kompleksne platforme raznoterih življenjskih oblik in procesov vedenja.«